Skip to main content
. 2013 Oct 11;13(10):13685–13707. doi: 10.3390/s131013685

Table 3.

Causal matrix for the subway dataset.

Topic 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1 0.00 1.47 0.33 0.31 0.28 0.20 0.29 0.32 0.25 0.32 0.89
2 0.33 0.00 0.36 0.31 0.28 0.27 0.31 0.27 0.24 0.32 1.45
3 0.28 0.30 0.00 0.29 0.26 0.23 0.19 0.31 0.26 0.24 0.26
4 0.39 0.47 0.34 0.00 0.28 0.30 0.30 0.40 0.55 0.31 0.41
5 0.34 0.61 0.31 0.34 0.00 0.35 0.30 0.32 0.35 0.39 0.52
6 0.81 1.02 0.27 0.30 0.28 0.00 0.30 0.31 0.60 0.23 0.86
7 0.32 0.28 0.69 0.36 0.28 0.25 0.00 0.79 0.29 0.30 0.24
8 0.32 0.35 0.66 0.33 0.41 0.29 0.27 0.00 0.34 0.22 0.34
9 0.38 0.75 0.32 0.26 0.30 0.31 0.33 0.31 0.00 0.30 0.73
10 0.31 0.38 0.27 0.32 0.24 0.27 0.59 0.53 0.36 0.00 0.43
11 0.34 0.43 0.30 0.34 0.29 0.28 0.23 0.35 0.30 0.29 0.00