
Erratum

Raalte DH van, Goorden SM, Kemper EA, et al. BMJ Case Rep. Published online: 9 July
2015. doi:10.1136/bcr-2015-210189

The authorship of this paper is incorrect. The name of the first author is as follows: van
Raalte DH

BMJ Case Rep 2015. doi:10.1136/bcr-2015-210189corr1

BMJ Case Rep Month 2015 Vol 0 No 0 1

http://crossmark.crossref.org/dialog/?doi=10.1136/bcr-2015-210189corr1&domain=pdf&date_stamp=2015-09-12
http://casereports.bmj.com

	Erratum

